2011. október 21., péntek

Sutherland bájos-fodros kismama szoknya eladó!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft

Eladó ez a bájos, fodros, Sutherland-Tricot márkájú szoknya.
Az állapota kifogástalan. Itt vettem, de én is csupán 1 alkalommal viseltem.  
Nem kifejezetten kismama szoknya, de a derék része pocakbandázs-szerűen van elkészítve, így kismamák is hordhatják (ahogyan én is kismamaként viseltem).
Akár pocakon, akár pocak alá is lehet húzni, így a szoknya hosszát változtathatjuk, kinek hogyan kényelmesebb.
A szoknya anyaga nagyon rugalmas, így nem probléma a néhány plusz kiló sem: ).
Színe kellemes khaki.
Nagyon csinos viselet őszre is egy szép cipővel, de csizmával is.
Méretei:
Derékbőség:  35cm x2 (de bőven fér bele pocak akár 53 cm x 2-ig is)
Csípőbőség:  51 cm x2 (54 cm x 2-ig nyúlik még)
Szoknya hossza (derekátólmérve):  53 cm
Súlya (csomagolás nélkül): 340 g
Kérlek, hogy a megnyert aukció után 3 NAPON BELÜL vedd fel velem a kapcsolatot.
Fizetni BANKI ÁTUTALÁSSAL tudsz..
Személyes találkozót nem tudok vállalni.
A terméket - a vételár beérkezése után - 1-3 munkanapon belül AJÁNLOTT küldeményként postázom a Magyar Posta mindenkori díjszabása szerint (a fent megjelölt postaköltség csak saccolt, további pontosítást igényel).
Kérlek, csak akkor licitálj, ha komolyan gondolod a vásárlást és elfogadod a fent leírtakat! Licitet nem törlök.
A ruhákat lehetőség szerint mosva, vasalva küldöm, füst-, ill.  állatszőr-mentes lakásból.
Nézz szét a többi termékem között is!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-10-29 11:44
. Sutherland bájos-fodros kismama szoknya eladó!!! - Jelenlegi ára: 1 Ft